2010/10/03

БЕЗ ТЕБ (Stefan Olsson)



10 коментара:

Анонимен каза...

Така и с мен е.
Да знаеш-с теб съм.
На сълзите не давай воля.
Напразни са -пести се ,моля.
когато тъжно ти е-святъра при теб съм,
когато сам си -слънчев лъч съм аз.
Желая силно твоята усмивка,
твойте устни жарки,ръцете силни,
очи със поглед прям и топъл.

momenti-momenti каза...

Радвам се да те видя отново! :) :)

Denissa каза...

На моменти съм! :)) И аз-теб! :))

Innocence каза...

Май поне веднъж в живота си , човек преминава през едно "Без теб"..., може би за да научи, че не може без себе си. Здравей отново и благодаря за емоцията !

Denissa каза...

Innocence, радвам се, че и ти намина покрай моята скромна къщичка :))Емоция сте ми и вие, приятелчета!:)

Art каза...

Преливането на цветовете в бяло, наредените точно подбрани думи, символиката и богатата образност - всичко това ме накара да замълча и да попивам всяка строфа с отворени сетива. Благодаря!

Denissa каза...

Ей, rarebird! :)) Скоро се бях навряла и аз в английските ти странички! :)) Благодаря, Веси, изненада ме приятно ! :))

Valkocompany каза...

Някой се е завърнал
След едногодишно отсъствие :)

Denissa каза...

Ей, нищо не ти убягва! :))

Любомир Николов каза...

Дени, още имаш вятъра, с който ще си мериш силата! Видях аз на едно друго място.
Това ме радва, момиче! Поздрави!