2009/07/22

Слънчево прераждане





Събличам бледата луна в
морето .
Угасналите ми зеници
оживяват.
Пропуквам с морни пръсти
времето
и в морска пяна - кървава
изгрявам.

Косите си – горещите -
разплитам,
изплаквам ги във морските
талази.
От облачни конци с лъчи
изплитам
и ветрове аз шапчица
атлазена.

Изравям с нежни длани рачета
от пясъка.
Погалвам с палещ поглед
лодките и мрежите.
Целувам с устни на вълните
блясъка
и дирижирам птичите
брътвежи.

Кръвта ми жадно бие пак
във вените,
по кожата се стичат
луди капки,
отмили в диво лоно
бремето
от сънни крясъци на чайките

Сънят безпаметен отмира
в дъното
на златно-меденото ми
събуждане.
Денят е бебето –
роденото
от слънчевото ми
прераждане.

6 коментара:

morrt каза...

Много интимно, много нежно. Браво!

Анонимен каза...

:)),добро утро слънчице,чедесно прераждане...

izibell каза...

Много нежно, Дени! Хареса ми!

Denissa каза...

Мил си, Морт.
Благодаря.:))
Добро и на теб, сенчице! :)
Зарадва ме, Изи.:)

deni4ero каза...

невероятно красиво ...

momenti-momenti каза...

КРАСОТА!!! Благодаря, Дени!