2009/05/16

Инструкция за писане на стихове






Забравили своето„вчера“,
с прекършени стари крила,
гуру-поети премерват
всеки мой издих сега!

„Шаблонна си,
пишеш типажно,
чалга от тебе струи...
В комерса ти се израждаш,
правиш идейни бели!“
Тихо мърморят и махат
с възлести пръсти към мен,
мозъка бавно ми лочат,
изсмукват ме,
вкарват ме в плен
на своите размити представи,
как пише се точно, в канон-
гуру-поетите стари
правят от мене закон!
... И аз разкаяно хлипам,
протягам за милост ръце,
прося послушно пощада,
премесвам свойто сърце.
Намествам го грубо отдясно,
изплаквам го в девет води,
курдисвам го, да е наясно-
абсурд е така да греши!
Да се опитва да спори-
грях е, щом не разбира
и кат̀ бездарен актьор,
ще чака да му суфлират!

3 коментара:

Божо каза...

Какви хубави хора...
Благодарение на тях се е родило едно чудесно стихотворение!

:-D

Denissa каза...

Дааа,Божо :))... мислех да пусна обява ,че си търся"муз", ама те сами ме намират! :))

Lydia каза...

Hi Denissa, nice blog & good post. overall You have beautifully maintained it, you must submit your site for free in this website which really helps to increase your traffic. hope u have a wonderful day & awaiting for more new post. Keep Blogging!